2010-05-24
14:11:22

måste bara skriva't

VET NI HUR DRYGT/JOBBIGT/TRÅKIGT/BAJJIGT DET ÄR ATT VARA SJUK OCH INTE FÅ SPELA FOTBOLL?
vill bara ut på planen och köra gärnet tills det smakar blod i munnen och knäna är helt gräs gröna och blod röda. bara sparka jävla bollen iväg till andra sidan jorklotet!!
så drygt att jag inte ens kan komma och kolla på matcher/träningar
för att jag bor långt i från och
+ att det inte går några bussar på helger från den här jäddra åkern!!
blir så himla avundsjuk när jag ser alla uppdateringar på facebook från tränare/laget hur bra alla spelade senaste matchen och sånt, och så får inte jag liksom :'((((
Jag går på antibiotika nu så HOPPAS VERKLIGEN ATT DET HJÄLPER

kolla på det här kortet t ex. där hade jag värsta host attacken ser helt störd ut. men vad gör man inte när en av sveriges snyggaste/kändaste gosse möter en på pressbyrån ajaja det är iaf Arn om nån ville veta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: