2010-09-03
16:11:17

Jag borde vara med i guinnes. har varit sjuk i ett halvår.

Tog 11 bussen till doktorn idag, fick medicin vitaminer o skit. Åt på Akropolis efteråt med Papito mi amor, det var trevligt, vi kollade på människor. Det var en gubbe med kilt och rullator som stannade mitt i gatan, låste rullatorn och satte sig mitt in da street och solade. Såg förjävla kul ut, srlsy, fotade han o allt hehe.

Nu sitter jag på bibblan och har läst lite böcker, mycket intressant accutally. Så jävla skönt att koppla av lite och så. Om en timma går tåget mot estocolmo, Que divertido! Ska spendera helgen hos min älskade faster, det ska bli mycket kul. Kajsastina fjärtricksson skulle egentligen förlja med men dock så blev hon sjuk.. Ha det bra bloggen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: