2010-08-19
14:53:42

kaffe & dextrosooohol (jag är så bra på att sjungaaaa) (grattis lukke bukke) (allt detta säger jag i en filmjölks-melodiiihii)

Hejsan alla bloggläsare, ELLERRRR?
Grattis på femton-årsdagen LUKAAAS!
Jag sitter här och sjunger lite granna. Här är min inspiration: ....
Idag fyller Lukas år, ska ner på stan och träffa han ett kortis för att säga grattis :D
Efter det ska jag på träning, sitter just nu och laddar upp med kaffe och dextrosol. hehe.
Igår när jag var ensam hemma och satt på mitt rum och lyssnade på (hög) musik, hehe jag sjöng också (väldigt ljudligt). Rätt som det var när jag satt där i min egna värld stå Fredrik i dörröppningen, fyfan vad jag blev skrämd. Jag skrek. Aja det är alltid lika mysigt att vara med Freeeeedrik!!
nu måste jag kiila, ska med bussen halv fyra. hejdå BLOGGEN
Postat av: Lukas

Tack Soliboliiiie!

2010-08-19 | 15:57:31
URL: http://www.vilkenlirare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: