2010-08-12
20:44:22

if anyone could get a 2nd chance

tanke-inlägg

"Varför" det finns många svar på Varför, men ack så många osvar. Jag brukar tänka på Varför, nästan alltid. Om jag gör en beng grej brukar jag tänka Varför, och kommer nästan alltid på varför, jag känner mig själv ganska bra och tycker verkligen om att vara mig själv. Tur att jag har en familj som är väldigt lik mig, till exempel om jag helt spontant skriker som en åsna när vi kollar på tv så kan pappa ge ett svar tillbaka som en apa och det hela slutar med att hela familjen ligger på golvet och slår varan. Bara sånt som händer. Hur väl känner du dig själv? Går du också ofta och funderar på vad alkisarna på parkbänkarna pratar om hela dagarna. Eller hur deras liv en gång sett ut? Varför vi svenskar ogillar muslimer med sjalar som döljer större delar av kroppen för att täcka barmen eller tänker du aldrig på varför vi svenskar visar alldeles för mycket hud?

Eller lever du bara livet som en bergochdalbana utan några djupare dalar eller högre berg som ännu inte upptäckts?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: