2010-05-05
20:09:29

MANKANSKESKASATSAPÅKOCK? ;)

Idag var jag hemma och var sjuk med knut igen, han har feber och har sovit hela dagen och jag är förkyld.

På SO lektionen igår så efter att vi hade kollat på en film så sa min lärare "Vem är det som hostar helatiden?" Då sa ja "Det var jag" "Du ska inte gå till skolan om du är sådär sjuk, jag vill inte bli smittad"

Sen sa pappa imorse att jag skulle stanna hemma för att jag hostade så mycket. Lika bra.

Jag har iaf gjort en kyckling sallad idag (kom på receptet själv) YEY 8D


Kyckling och lök
Isbergs sallad
Ärter
Avokado
Feta Ost
Paprika
Tomater
Jordnötter
Gurka
Oregano
Peppar
Salt
Örtsalt

Och här är mina nya skor, jag köpte de igår.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: