2010-05-01
18:37:48

lördag

Valborg var faktist lyckad. Var först hemma hos josefin och åt grillat sen gled vi ner på stan och träffade massa folk, skit trevligt! Sen gick jag och Carro hem till Nisse sen gick vi hem till My och sov :)

Idag gick jag upp jätte tidigt för jag trodde att jag skulle spela match men det skulle jag tydligen inte, men jag är skit förkyld så det gör inget.

Kan ju skriva lite om mig och mina sjukdomar det hära året.

Förra året hade jag nästa jämt skit ont i magen och det var kanske en gång i veckan som jag hade verkligen skit ont magen, jag låg och skrek och gunga fram och tillbaka och kände mig typ helt paralyserad. Det började vid lunchen i skolan lite smått och när jag kom hem hade jag hunnit få så ont att jag inte kunde stå upp. Det visade sig i början av det här året att jag hade blindtarms-inflammation så jag fick opereras och fick inte träna på skita länge, typ mer än en månad. Sen fick jag världens fulaste ärr på köpet..
Kort därefter så fick jag körtelfeber så då kunde jag inte heller träna på drygt en månad. Och nu är jag förkyld också. Känns som jag aldrig kan träna eller nån ting längre, blir bara sjuk hela jävla tiden, as jobbigt!

aja, sorry för fetaste emo inlägget men!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: