2010-03-25
20:51:15

TAGGINGORINTE

Luktar vofflor här, luktar skit tycker jag. Spyr ju av´et.

Igår var jag inte i skolan pga min jävla hals, har inte tränat nånting på typ en vecka snart. Min halsmandlar har svullnat och jag har konstiga knölar i nacken och jag har svin ont i halsen. Imorgon ska jag till läkaren klockan 8.30 så jag slipper skolan ett tag på morgonen också!! :d

På lördag fyller Yazmin 15, först ska vi spela match mot hennes lag på vallen, hennes lag kommer nog vinna, hoho... Avesta AIK Vs. Sala FF! Jag är så sjukt jävla taggad inför matchen, hoppas verkligen att jag blir bättre i halsen för att pappa säger nu att jag inte får spela :( Sen ska vi väl fira henne, dansa lite, ta lite kort, lägga ut på fejjan. HAHA ah rolig humor har vi iaf!
peace in yall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: