2010-03-13
13:05:52

SNABBUPDATE.UKM

Hej käraste!
Nu ska jag äta nån slags av brunch för jag kan ju inte äta frukost vid den här tiden. Igår var jag bara hemma och tog det lugnt..kändes som att jag behövde ta det lite lugnt, annars brukar jag alltid vara iväg på nånting hela tiden och min kropp tycker inte om det för att nästan hela veckan har jag varit yr, skakig, haft huvud värk, ont i ögonen och sen har jag fått nå konstiga knölar på nacken som jag inte vet vad det är.. Lite läskigt faktist men igår var det iallafall jag som tog det lugnt! :)

Efter jag har käkat lite ska jag in och kolla på ukm när bland annat älsklings moa ska sjunga hennes egna låt och spela gitarr. Hon är asbra så det kommer att gå gr8!! Jag tar med mig min kamera dit men nu måste jag börja fixa mig, hejdå! (K)
Postat av: moaan

jätte kul att du kom och kolla min älskling<3

2010-03-14 | 14:01:29
URL: http://mgraflund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: