2010-03-28
13:59:10

ÖVERRASKNINGEN

Ja somsagt, nu ska jag berätta hela dagen igår: först åkte jag och lämnade min madrass + sovgrejer på annes jobb med mimmie, sen hämtade vi upp jasmine och åkte till vallen där mötte jag k-stina så kollade vi på sala ff-avesta aik, mitt lag vann (H) sen så skulle alla tjejer i avesta försöka hålla jasmine kvar i omklädningsrummet så lång tid som möjligt så att hon inte skulle märka när hela laget åkte till salbohedsbacken. Sen så lurade jasmines mamma henne att hon hade glömt nåt i backen då de hade varit där dagen innan och när hon öppnar dörren till skidstugan så står nästan alla tjejer från laget + jag kajsa och julia där innne och börjar sjunga "ja må hon leva" för henne! Sen åkte vi pulka och massa annat, åt pizza och sånt!

Idag ska jag chilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: