2010-03-04
22:30:05

mamma♥



tänker på dig dag som natt min älskade mamma, du betyder allt. saknar verkligen hur du

log, dansade, hoppade, alltid gjorde saker för mig knut och maja, du var verkligen den

bästa mamman som nånsin har funnits. du gjorde alltid mig knut och maja glada och det

strålade alltid om dig när du hade gjort oss glada. du var alltid den jag pratade med om

nåt var fel eller om jag behövde hjälp och du var verkligen den bästa som finns, kunde

prata med dig om allt, precis allt och du förstog mig och hjälpte mig. Men nu då..vem ska

jag prata med? bup var tredje vecka visst men det är inte alls samma sak, jag önskar att

jag bara kunde få prata med dig oftare, på nåt sätt vill jag dö för dig för att bara få se dig

för jag behöver dig just nu i mitt liv, men du lever föralltid kvar i mina drömmar och

tankar. mina drömmar om dig känns så oerhört verkliga att jag alltid gråter när jag vaknar

upp och inser att mina drömmar ALDRIG kommer att gå i uppfyllelse.. *gråter* Det är så

tråkigt att leva när du inte finns länge, vad ska jag leva för nu när du inte finns längre.

Minns hur du brukade hoppa och dansa framför mina kompisar så att man skämdes!..

haha. Mina kompisar som kände dig tycker att du var stört skön mamma. det sa jag till dig

många gånger, så det vet du. Ingen kan nånsin ersätta dig, det vet du, usch jag vill inte ha

det såhär. Det känns skit. Vill bara vara med dig ♥


Postat av: moaan

hjärtat.<3

2010-03-04 | 23:12:12
URL: http://mgraflund.blogg.se/
Postat av: my

gumman, du vet att jag finns flr dig. dag som natt<3

2010-03-04 | 23:39:51
Postat av: Jeanette

<3 Hon finns hos dig Solvei och hör och känner allt du känner och säger! Hon kommer alltid följa dig! Så klart kan ingen ersätta din älskade underbara mamma!

2010-03-05 | 07:47:48
Postat av: ebba tha la bamba king

älskar dig solveisan<3

2010-03-05 | 13:58:20
Postat av: madde

vet att vi inte pratat på ett tag och jag finns om du behöver mig. otroligt fint skrivet solvei! :) puss <33

2010-03-05 | 18:30:23
Postat av: moa

:( <3

2010-03-05 | 22:53:20
URL: http://moua.webblogg.se/
Postat av: kajsastina

finns gumman om du skulle villja<3

2010-03-07 | 18:04:25
URL: http://kajsastinaerikssson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Känner Så för dig Solvei, Maya o Knut.. finns oftast en liten tanke till Er även fast jag inte känner Er barn så mycket.. Finns inget som kan ersätta eran fina mamma, bär allt det vackra nära ditt hjärta..

2010-03-12 | 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: