2010-03-26
19:26:01

IAINTNOHOLLABACKGIRL

Förut avgudade alla Anna Anka, det var nån sorts trend antar jag. Nu avgudar precis alla Maria Montazami, tänk så folk kan falla för grupptryck hela tiden.. Är inte Anna med lika mycket på TV längre som Maria nu eller? Snart kommer alla gå över till Anna igen, hon ska ju starta eget program förfan. Klart alla kommer gå över till henne då.

"Eru eb eller?"
Är du efterbliven? betyder det för alla ni västmanlänningar (H)

Pappa och Knut kom nyss hem med pizza och choklad, härligt att vara hemma och slappa faktist. Knut och jag sitter och lyssnar på Kiss i vanlig ordning. I Was Made For Lovin' You, är våran favvvo! Jag har körtelfeber, det var vad läkaren sa iallafall. JAG ÄR AAAARG! Det suger att vara sjuk, idag var jag helt själv hemma och hade jätte många olika frågor i mitt huvut som jag inte hade nån att dela med. Sånna där konstiga frågor man har när man är sjuk, kommer inte på nån nu men jag har börjat lyssna på Eminem. OMG!? Sen kan jag ju inte vara med på varken matchen imorn mot Avesta, hade fan sett fram emot den i över en månad nu, jag får inte träna på as länge nu tror jag.. :(
Postat av: elvira

Men så är de väl inte ändå? :D

jag har alltid älskat maria men har alltid hatat anna haha :)

2010-03-26 | 23:11:38
URL: http://elvirakarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: