2010-01-18
18:08:04

SKOLDAG

Idag gaah jag ville inte till skolan :( "försov" mig också så jag hade tio minuter på att klä på mig, äta frukost, borsta tänderna och bla bla bla..
Jag har inte skrattat nånting i helgen och sen när jag kom till skolan så gör ju såklart Jasse så att jag började skratta för fulla muggar, vet ni hur ont det gjorde i magen då eller? Nej juste!! Men nu när jag har skrattat lite så känns det verkligen mycket bättre.
Och imorgon slutar jag typ före lunch wihooo :D
På kvällen klockan 20.00 är det handbolls EM på tv4, herrarna spelar mot Slovenien. Jag ska hem till Kajsa och så ska vi kolla tsm det kommer bli fett mys!
LAMUSICA
Pussar
Postat av: kajsastina

sv: FU den äger men jag har fin slipat den nu så atte ;);)

2010-01-18 | 20:51:59
URL: http://kajsastinaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: