2010-01-07
17:48:52

SKOLAPÅMÅNDAG..

Idag har jag inte gjort ett piss.. Kajsa åkte ju hem as tidigt och sen så kunde jag inte somna om när hon hade åkt.. jag sover aldrig bra om jag sover själv jag somnar mkt lättare om jag är med nån. Jag är så himla störd ibland, för att typ hela eftermiddagen har jag suttit och zappat bland olika reklamer på tv och skrattat jätte mycket. För att jag tycker att det finns så himla roliga reklamer på tv ibland det är verkligen underhållade! haha
Men nu har jag gjort popcorn för första gången i hela mitt liv! Jag gjorde dom i kastrull och dom blev asgoda fast jag är inte så sugen på dom just nu. Men jag och John bantar och vi har bestämt att man får faktist äta popcorn då, för att dom inte är så himla onyttiga! 
Det är skola på måndag ju, finner inget kul med att gå i min skola för att det finns inga roliga folk eller nånting i den, man blir helt isolerad av att gå på Västerfärnebo.. Typ sitta på en skola i skogen dag in och dag ut! Det enda roliga som händer på måndag är att det går bra program på tv400 efter klockan åtta!!!

Canal+





Actiiiivia - det här är ju en parodi men så jävla sköna!



Ica - vem bryr sig inte jag iaf!



Exspressen



orkar inte lägga upp alla men :)
Postat av: Johniiiiiii

asså pizzan igår va inge bra :/

2010-01-09 | 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: