2010-01-04
18:24:54

ROSA♥


Igår var jag i Bålsta och hälsade på min knäppa sysslingar, vi åt mat kolla lite tv sen bokade vi bowlingstid eller vad man nu ska säga så gick vi ner och bowlade. Och jag förlorade, så himla typisk att man får in snitchen när det är typ tio minuter kvar. Men det är väl bara att åka och bowla lite mera haha!

Varje natt när jag ska gå upp och lägga mig så springer alltid Rosa efter mig så man kliver nästan på henne, och sen brukar hon alltid lägga sig under täcket vid mitt huve och mysa, sen sover hon kvar där tills på morgonen och då brukar hon alltid väcka mig och hon ger sig inte förns hon har fått upp mig så att jag kan ge henne frukost haha hon är så hiiimla bäst!

Idag så har jag varit hemma och varit barnvakt till knut, han älskar mig jätte mycket, mera än Maja till och med för det har han sagt! Jag gjorde frukost och sen så städade jag lite sen gick jag upp och läste min deckare som jag måste vara klar med innan jullovet och jag har inte ens läst halva, sen ska jag skriva en deckare också fast jag har inte kommit på vad! Jag somnade typ efter att jag hade läst i fem minuter och så sov jag till fya på eftermiddan det behövdes, så gjorde jag kyckling och sen nu sitter jag vid datan, kul dag! ♦
Postat av: Laaaajnussss

hej

2010-01-05 | 00:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: