2010-01-05
21:56:10

RAKTHÅR(N)

Mitt hår är alltid så himla rak och tråkigt aldrig nån skillnad, jag har inte plattat det på flera veckor, alla mina kompisar har jätte fina självlockar i sitt hår fast dom plattar bort dom för det mesta. det tycker jag inte att dom ska göra för att det är as fint med självlockar tycker jag!
Är det någon som har några bra tips hur man får håret i en annan form typ? :)

Ingen kommer att kommentera men det är lugnt -.-
Postat av: mikaela gustavsson

testa att byta shampoo, mousse och inte borsta det efter du duschat te.x eller andvända "dust it" i hårbotten, det funkar för mig iaf :)

2010-01-06 | 01:28:00
Postat av: kajsastina

jag hatar mina lockar :(

2010-01-06 | 03:17:56
URL: http://kajsastinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: