2010-01-10
02:39:17

PRETTYBOYS



Asså shit det är är nog det läskigaste som finns!!! Jag satt i telefonen med john och pratade då sa han att jag skulle söka på "pretty boys" på youtube, och asså det var fan det bajsigaste killarna jag nånsin sett! Det är fan inte lagligt att vara så fula! Dem är typ som partille johnnys fast AS MYCKET värre, dom har as mkt vax i håret, nå jävla halsband, överdrivet sminkade sen så ser det ju ut på filmen som att dom går på jävla bögdisconmed massa sånna "pretty baoy" asså nej nu kommer jag inte kunna sova! :( Men aja om ni tittar på filmen så förstår ni nog! Godnatt sötnosar!
Postat av: Johniiiiiii

HC ANDERSON <3

2010-01-10 | 02:41:18
Postat av: Anonym

söt blogg :D

2010-01-10 | 13:42:09
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: