2010-01-05
21:25:35

JULCUPENAGAIN




Jag och min sötaste Emme!

Idag gick jag upp halv nio, eller nej jag skojade.. Jag skulle ha gått upp då för att bussen gick klockan tio i tio men sen smsa Kajsa-Stina och sa att den gick klockan elva. För alla vet ju att kajsa inte är en sån som ringer... Jag missade bussen för att min klocka gick fel så jag fick lov att sätta på tv4nyheterna och ställa klockan efter deras tid för den stämmer, vilken inte en enda klocka gör i mitt hus. Pappa skjutsade in mig till Lärkan och så kollade jag när Natta och Ebba mfl. körde fotboll, Ebbas lag vann, fast jag hann inte kolla på deras match för att bussen gick.. Jag och Jasmina satt och skrek och d.a.m.p.a.d.e som vanligt på bussen hahaha!



IMORN? vad händer då? smsa eller riiing, yeh smsa eller riing, det gör iiiingentiiing!
Postat av: kicki

Jag gillar din blogg!! Läser den ofta.

Kram Bobbos mor. ps gillar dig oxå ds

2010-01-05 | 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: