2010-01-16
21:01:31

IWALKLIKEADINOSAUR

..I'm hot cu'z I flaaayyyy U aint cu'z you not this is why this is why!!

minnen till låten
så kan de gå.
vad gör jag, sitter och skrattar lite då och då åt mig själv för att jag har konstiga tankar i huvet.. kanske har ätit för mycket piller idag?!?! skulle behöva några till tycker jag för att det gör ont i kroppen. aja ni vill väl inte sitta och läsa vad en simpel liten bonde gör om dagarna?
Ni behöver inte läsa min blogg för att ni kommer nog tycka att jag är konstig. Men om ni redan tycker att jag är konstig, ja då är det ju inga konstigheter för er att läsa vidare eftersom att jag redan är kooooonstig? :D
Ibland är det skönt att inte bry sig, som t ex komma till skolan med kängor och fetaste pälsmössan bara för att.. fast det är ju inga konstigheter eftersom att jag går på Västerfärnebo skolan och där kan man vara helt crazy ibland, man kan springa runt hela skolan och skrika och säga vad man vill till vem som helst för att ingen vågar säga nåt tillbaka. Man kan också sätta på hög musik på håltimmarna och dansa för alla i korridoren om man känner för det! Det låter konstigt men visst följ med mig till skolan nån gång så ska jag visa hur man gör på landet!! Oj vad cool jag är kännerja..


Såhär långtråkigt har jag inte haft på länge, jag har varit hemma hela helgen, inte träffat nå kompisar eller nånting. Det är verkliget gal1 tråkigt så om nån vill sova här ikväll så är det bara att komma, dörren är upplåst!

Postat av: moan

hade jag läst lite tidigare hade jag jätte gärna kommit och gjort dig sällskap!

<3

2010-01-16 | 21:53:03
URL: http://mgraflund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: