2010-01-18
21:30:11

ILONGTOMEXICO

Fick nyss mail av min faster i Mexico att hon hade hittat en jätte bra skola till mig och Maja, det är gångavstånd mellan deras hus och skolan. Den verkade jätte bra, typ man går i skolan till klockan fem på eftermiddagen och då går man på typ sporter och sånt under tiden på slutet av dagen. Det kommer bli askul, fast det är inte säkert att min faster och co hinner klart med deras hus tills jag har gått ut nian, men men.


Fräscha toaletter! ;-) 


Idrottshallen, en liten bild men det är asfräsch!


Basket lag


Simbassäng


Yoga


Lite datorer


Skolan heter Educare.
Postat av: daniel

omg! :o nice skola det där! :D

2010-01-27 | 18:11:17
Postat av: Amanda.g

Vilken snygg o fräsch skola=)

2010-01-27 | 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: