2010-01-27
15:13:27

HEJ


Asså saknar min mobil fett mycket, älskar att smsa med den, så jädrans skön! Måste hinna låsa upp den snart..

Nu sitter jag i skolan och skriver min svenska deckare som ska vara inne på fredag och jag har inte ens skrivit en datasida..
Hur känns det? Inte så skönt.

Efter skolan ska jag bara hem och tvätta. 8-| Sen ska jag faktist skriva min deckare, fast det suger att göra läxor det är ju inte nå kul:( Skulle vara bättre om man kunde göra dom i skolan!
Postat av: Anonym

så den du lånar av mig duger inte?! :@

och när får jag tillbaka den? du sa att ajg skulle få den för en månad sen... hmm

2010-01-27 | 16:55:34
Postat av: Jeanette

Vad duktig du är som tvättar! Hoppas du får "tillbaka" din gamla mobil snart =)

2010-01-27 | 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: