2010-01-15
19:48:34

GALETSJUKT :(

Jag kan inte gå, då måste jag huka mig för att inte få ont i såren på magen, och då får jag jätte ont i ryggen
Jag kan inte ligga och kolla på TV, då får jag ont i axlarna + magen
Jag kan knappt sitta, då får jag också ont
Min mage ser ut som en ballong med plåster på
Jag kan inte gå på bio ikv med mina kompisar som jag hade tänkt
Jag får varken gå på fotbolls träningen eller idrotten förns om tio dagar
Alla i skolan får tåla att jag säkert kommer vara helt sminklös och ha jätte stora tröjor och mjukis byxor hela veckan
usch, varför opererar dom inte bara bort blindtarmen så fort man föds så slipper man gå igenom det hära?
Postat av: kajsastina

gumman dah! <3

2010-01-16 | 13:22:40
URL: http://kajsastinaerikssson.blogg.se/
Postat av: moan

men sötnos, du får gå i pyjamas om du behöver det i skolan! vill verkligen att du ska krya på dig till tusen solan!

PUSS

2010-01-16 | 21:50:53
URL: http://mgraflund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: