2010-01-15
15:42:37

ANTECKNAGÄRNA!!

i onsdags så hade jag ont i magen hela jävla dagen, det har varit så många gånger förut men den här gången åkte vi in till akuten för att kolla vad det var.. Då fick jag typ ta massa prover osv. Ligga i ett rum och vänta i typ tre timmar på provsvaren kommer inte ihåg så mycket för att jag var SJUKT trött och hade skit ont.. Sen iaf så kom doktorn in och sa att jag skulle få åka hem för att provsvaren inte ah jag vene men så kände han på min mage för säkerhetens skull och när han tryckte så flög man ju nästan upp i taket för att det gjorde så ont så då sa han ba: Nej du ska stanna! Så fick jag ligga kvar i det rummet nån timme, sov då. Sen körde dom mig till barnavdelningen där jag skulle sova, så låg jag dära ett tag tills dom körde mig till operations rummet, jag sov innan dom hade sövt ner mig så därifrån kommer jag inte ihåg nåt alls.. Sen vaknade jag upp i ett annat rum och jag kände mig jätte konstig efter narkosen, jag kommer ihåg att en sjuksköterska frågade mig nånting om blindtarmen och jag ba- inte 17 vet jag, jag är ingen läkare! hah sen kommer jag ihåg att jag fick en piggelin och det kändes verkligen som att jag sov när pappa matade mig med den för halva glassen hamnade typ utanför!  Ajaa orkar inte skriva allt men jag låg iaf på sjukhuset i två dygn och det var inte kul.
Postat av: ellen

Krya på dig jätte mycket gumman <3

2010-01-15 | 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: