2010-02-08
19:57:56

"XD"

Idag var det väl rätt så lugnt i skolan förutom att det var nån kille på träslöjden som svimmade för att han skar sig i fingret och började blöda eller nåt sånt. Jag vet inte vad som hände men synd om han! :O Hatar att man inte får ha mössa på lektionerna.. Varför får man inte det?..det är ju fett bra, man får bort håret och alla tankar stannar i huvudet istället för att flyga iväg, man kan ju jobba mycket bättre med mössa. Det är ju skönt med mössa, OCH varm för öronen speciellt nu på vintern..har aldrig fattat varför man inte skulle få ha mössa på sig, nån som fattar det? 

Efter plogget åkte jag och fikade med My Carro och Johni på Johanssons, sen efter det så var My och Carro sugna på lite kebab så vi drog till Liljas direkt efter Johanssons! Haha fintde. Sen fick jag och Carro lov att rusa till bussen, ja det var väl min dag det och juste idag hade Maya gjort efterrätt så idag är det tjockis dagen, no more junkfood for me alltså!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: