2010-02-18
10:46:07

VÄRSTAKICKEN!

Jag älskar att åka blades, får värsta kicken! Jag lärde mig igår att snurra runt flera varv i backen haha man kan snurra hur mycket som helst. Det är såååå mycket roligare än att åka slalom skidor, visst man kan ju åka twin-tip också men det är inte lika roligt som blades tycker jag för då kan man göra mycket mera roligare tricks och sånt!
Jag har tyvärr inga bilder från igår än, men när jag får det ska ni få se!


Typ så kan det se ut, jätte dålig film men orkade inte leta efter en bättre :)
Postat av: Måns

Du kan göra mer "trick" och sånt med twintips solvei;)Finns en anledning varför Jon Olsson och grabbarna kör twins

2010-02-18 | 13:00:55
Postat av: Solvei

Haha, men JAG kanske tycker att det är roligare att åka blades Måns! :D

2010-02-18 | 19:12:03
URL: http://solvei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: