2010-02-03
20:56:57

MSNFUNKARINTE!

^
|
|
|
OSTABILT SOM FAN!

Idag på svenska lektionen så skulle alla ta fram sina mobiler och ta fem st sms från sin inkorg. Men jag har ju NOKIA 3310 wtf och med den kan man inte spara sms:en som man får haha så då fick jag smsa på lektionen. Sen skulle vi skriva ner de fem sms:en man hade valt sen skulle man skriva dom på en lapp och så skulle man dela upp sig i grupper om tre. Jag, Lukas och Bobbo fick ju dom flashigaste sms:en men dom kan jag inte skriva här för då skulle ni missuppfatta min klass garanterat! Sen skulle vi jämföra vilka sms som kom från en "vuxen" eller en "ungdom" haha sjukt vad vi ungdomar är omogna på sms, vi kan ju för 17 inte ens stava.. lol :)
Sen HK med Jasmine, våran mat är nog godast! ;) Vi gjorde vegetarisk gratäng med tortillas as gött, älskar onsdagar man får asgod mat på HKn så man slipper gå till matsalen när det är så kallt och jävligt!
Sen fick jag VG+ på en grej på bilden. Nu håller jag på att gör om Mona-Lisa till Chris Brown, kommer bli as snyggt, eller inte men.


Efter skolan va jag med Madelen, love ya grl!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: