2010-02-13
18:13:22

MASKARNA

Eftersom att jag är så himla gullig mot mina kompisar så tänkte jag hjälpa min tre små vänner på traven med deras blogg och filmer. Det är alltså tre killar i min klass som har skaffat en blogg och youtube kanal, dom har inte börjat blogga så mycket än men dom har fixat lite filmer på youtube. Dom kallar sig själva "Maskarna" eller "Maskclanen", som deras blogg heter också: http://maskclanen.blogg.se. Nu lägger jag in lite filmer:

Rampage on bike

Bananaplant

Vinterkul med MASKARNA i ransta


Kanske inte de bästa filmerna men om jag känner Lukas, Bobbo och Gustav rätt så kommer dom göra många roliga filmer framöver, så börja premunera på deras youtube och läs deras blogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: