2010-02-22
19:42:13

MÅNDAG.LINGONVECKA..............

¡HOLA QUERIDOS LECTORES!

Idag är det ingen vanlig dag
nej det är Sofies födelsedag
hurra hurra hurra!!
Sofie i min klass fyller 15 idag,
på fredag kanske det blir "myskväll" hemma hos henne,
hoppas det för det skulle vara jätte kul!

--------> OSERIÖST SKRIVET Jonte fick ett utbrott i skolan idag för att emil retade han att han började gråta? Då blev jonte arg och började mucka med emil, då blev emil rädd och gick tillbaka till sin plats och satte sig och skämdes efter att jag skällde ut han lite. För att jag blir så himla irriterad på emil när han alltid ska hålla på att retas med jonte fast så fort jonte säger nåt till han så blir han jätte rädd. Ah men så gjorde jag också när jag var liten, det är väl en fas alla går igenom i livet antar jag. Vissa är bara lite efter alla andra :) OSERIÖST SKRIVET<-------------

IDA? Gud är god mot mig!



*Guldkant* Efter skolan gick jag till mojfaj, inger var där med. Vi kollade på Beck och sen åt vi stek med potatis sylt och sås, älskar stek det är min bästa maträtt! Sen gick vi till mamma och skottade bort all snö och tände ett ljus så det lös jätte fint när vi gick hem igen :)

Nu är jag hemma, och mina små syskon är sjuka, tror det är vinterkräk sjukan. Det är jätte synd om dom, dem ser ut som spöken så jag ska ta hand om dem jätte mycket nu bara för att jag är världens bästa stora syster!
Postat av: Ida

haha gud är god solvei :D rolig du är :*<3

2010-02-23 | 16:55:32
Postat av: moaan

världens bästa solvei till och med! <3

2010-02-23 | 17:50:10
URL: http://mgraflund.blogg.se/
Postat av: Solveioli

Gud är god mot mig! puss på dig ida! :D <3

Du är bäst moa! <3

2010-02-24 | 10:43:00
URL: http://solvei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: