2010-02-15
17:31:11

JULIA-MUPPIS

Julia skickade konstigaste smset till mig idag när hon tydligen hade tråkigt såhär stod det: 

Nu ska jag skriva ett långt sms bara för att jag inte har något att göra.. Jag sitter här i värmen, solen lyser fett mycke idag. Det blir jätte varmt och skönt med svarta kläder, jag älskar't. Fast det är mindre mysigt att Ayim? Och Adrian.. Fast nu drog Ayim på matte stackarn. Nu sitter jag här helt själv igen i solen. Tjejerna i 9b snackar om att färja håret. Fan vad jag längtar till sommaren!! Nu kommer Bobbo tror jag. Är det nu jag ska bli glad är frågan. Är det de som 'r livets stora gåta?! Men hur länge ska jag vänta? Juste till kl 11.50. Nu sitter Bobbo och Jocke här med mig. Matilda du kanske ska komma och ge oss sällskap? Eller.. Jag börjar få ont i rumpan/svans kotan. Nu drog båda. Skönt, ensamheten äger <3 jag börjar bli förlamad jag känner det. Det går långsamt uppåt från fötterna. Mysigt att Jocke spottade på golvet! TJEJER GÅ INTE DÄR! Yes nu slutar i alla fall spanska hur länge har jag skrivit iverkligen. Kanske är dags att sluta. Men jag vill inte. Det är så svårt att säga hejdå.. Men tjejer jag skriver ett till senare idag ni behöver inte bli ledsna, okej puss <3 från juliano
Postat av: Julia

haha (a) <3

2010-02-15 | 18:56:23
URL: http://Juliaano.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: