2010-02-06
15:50:29

JAGVETDETREDAN:)

Anonym:
du uppdaterar aldrig.. orkar inte läsa din blogg!!

Det var ju synd för den men jag vill kanske inte hålla på och uppdatera hela tiden? Jag bloggar när jag känner fört, och igår ville jag inte blogga.. Mamma skulle ha fyllt 39 då så vi gick till henne och tände ljus och så vidare. Lite jobbigt att folk klagar på att jag aldrig uppdaterar men jag har faktist ett liv, ett privatliv och det är väl viktigare än att sitta och blogga hela jevla tiden? Om den dära anonyma vill veta vad jag gör eller vad den nu vill så kan den ju vara lite snäll och ringa istället? Aja jag vet ju inte ens om "Anonym" var seriös med detta heller men...
Postat av: Anonym

Förlåt, jag visste inte..

Och jag tycker om de du skriver och tkr de är synd att du uppdaterar lite.. Och jag är inte ensam om att tycka de!

puss

2010-02-06 | 17:05:43
Postat av: Jeanette

Bry dig inte Solvei =)



Använd bloggen när du själv känner att du vill skriva och känn inte ett tvång.



Hoppas ni fick en "fin" dag vid mammas grav iaf! <3

Kramar

2010-02-06 | 22:26:02
Postat av: Madde B

hur fan orkar man klaga?

alla har ett privat liv och de är fan inte meningen att du ska känna dig tvingad att skriva.. och vadå att hon aldrig bloggar? solvei bloggar så mycket hon bara kan, är väll svin tråkigt att läsa någons blogg som ändå inte har nåt att skriva om.

och ensam om att tycka att hon aldrig bloggar? ja hur många kan de vara? en till eller? herre gud..



Hoppas Tina blev glad för den vackra ängeln och era tankar hon fick i födelsedags present :))

puss <33

2010-02-07 | 13:45:39
URL: http://madelenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: