2010-02-18
10:32:13

JAGSITTERHÄROCHÄTERFRUKOST

•Klockan ringde 06.30, hade ont i halsen och var göööör trött så jag låg kvar tills pappa kom och sa att jag skulle gå upp. Jag sa jag hade ont i halsen och jag fick stanna hemma för att jag har haft ont i halsen sen i lördags, och jag har sportat för mycket under de dagarna som gått så nu måste jag verkligen vila! Jag tycker att Bilddagboken.se suger. 
•Jag lyssnar på nån konstig låt som går såhär: weh dem a do weh dem a try marrow wi fly into di sky gun mi nuh barrow mi money buy a bwoie wi die. Jag tror att jag ska byta låt nu.. Sisådär det blev: Don't Think Twice, It's All Right med Bob Dylan. Och vad sjutton är det för jäävla låt tänker ni då? Ja jag tänker också så, men den var rätt så sjööön i alla fall. ------>Solis's spotify play list <------

•Rosa sitter i köksfönstret och kvittrar åt två fåglar som pickar i sig fågelmaten som hänger på verandan. Själv sitter jag och dreglar över blades som jag tycker är snygga, bloggar om hur awesome jag var i backen igår senare.

•Alltså är Lazee Svensk? Han är ju asgrym på engelska, värsta uttalet och allt, asgrym på att rappa och sen så kan han prata svenska också.. :O Jag ska nog skriva en uppsats om han idag för jag har inget att göra, eller jo på eftermiddagen ska jag to the dentist, jag ska ha tandställning! (tror jag) (hoppas jag) (när jag var mindre spelade jag trumpet men fick sluta för att mina tänder skavde när jag blåste) (sen var det rätt så tråkigt också, men det sa jag inte till min trumpet lärare) 

•Ni måste lyssna på Glee Cast @ Spotify, skickar er en länk: Glee Cast – Glee: The Music, Volume 1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: