2010-02-09
19:34:03

LAROUX<3


La Roux - Bulletproof


wiiieee 6-års kalas tog bilden av Julia (a)
HOJ!
Idag kändes det rätt bra i skolan förutom att jag inte fick så mycket gjort för att jag har min kära 3310 och går INTE att lyssna på musik i den om nån inte visste. Så jag fick gå och hämta hörlurar i medietaket på sy slöjden och sitta och lyssna på spotify där, det var as skönt fick jätte mycket gjort på MichaelJ som jag håller på att brodera hahahaha (a)

Efter skolan var det träning, det gick bra, vi ska börja ha löp-träning på torsdagar men jag vet inte om jag kan vara med på dom träningarna så jag får väl springa lite här ute i skogen!! Sen i helgen ska några i laget spela SM i Hedemora good luck chicas! <3

Sen åkte jag bussen hem med Jasmine och Josefin, sköningar där!! Stabilt som fan. Och nu har jag nyss ätit och ska snart duscha.

Hejsandåsan på dejsan så ses vi i vejsan
Postat av: Julia

sv: Men jag vill ha en ny igen ;)))

2010-02-10 | 16:29:45
URL: http://juliaajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: