2010-02-02
20:36:06

I'MUPDATING!

Hej, idag vare fett tråkigt i skolan. Alla 9or var typ och åkte skridskor och badade, det var ju inte kul för då va ju madde där på heeela dagen! 
Jag har blivit fett dålig på att uppdatera men orkar typ inte sitta vid datan haha. Vad gör jag om dagarna egentligen ..tjaaa igår va jag hos jesper sen idag var jag på fotbolls träning, det var fett sköönt :D

När jag kom fram till fbo gick jag till mamma och va där ett tag, det är jätte skönt att vara där.. Man kan tänka klart, rensa tankarna och få ut allt..typ.  

Och på lördag ska jag hem till Carro och Natta, fett mys vi ska ha spa och sånt. Kajsa, My och Jessica kommer tambien, mktbraamktbraaa :D
peace
Postat av: Madde

Naww gumman då, skönt att någon saknar mig iallafall! saknade dig också när jag badade va så ensamt :( PUSSSS

2010-02-02 | 22:01:49
Postat av: Cassandra

har du och den där jesper något på gång?

eller är det bara en kompis grej?

väldigt fin blogg, kramisar.

2010-02-02 | 22:14:13
Postat av: solvei

vem är du cassandra? och varför undrar du? :) kram

2010-02-03 | 10:15:24
Postat av: Cassandra

Cassandra heter jag och bor i uppsala.

är 18bast :)

undrade bara, eftersom ni är rätt så ofta.

lite kul att veta nått nytt :D

kram

2010-02-03 | 20:05:34
Postat av: Solvei

jassåminsann :)

haha det vet man aldrig.. får väl se ;)

trevligt att du läser min blogg, har du nån själv? :)

2010-02-03 | 20:19:14
URL: http://solvei.blogg.se/
Postat av: Cassandra

thihi, har någon bild på jesper eller har du visat honom i bloggen förut? :)

nej, jag har ingen blogg. men är grymt sugen på att skaffa, men känns som inte tiden räcker åt. :/

2010-02-03 | 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: