2010-02-13
01:32:15

FRIIIDAY!


Idag åkte jag med madde till sala vi köpte godis sen åkte hem, värt  som fan! Sen var vi lite hos henne sen gick vi ut (haha) och haffade linus, marcus och de andra västerfärnebo killarna.. COOLA is how you spell that :) Jaa, sen gick vi hem till pizza-pojken (aka PP) kolla lite film där och värmde fossingarna! Det var en asdålig film så jag och madde gittade därifrån så att säga. Vi gillar gratis filip, fortsätt med det!!
Sen har vi dansat lite och sånt tok, och nu ligger madde och sover bakom mig.. Förstår henne!..En hel kväll på färnebo är rätt tröttsam nejmen nu skall jag nog stänga av monitoren och veva ner ögonen för idag så ses vi imorn stalkers PUSS
Postat av: madde

alltså dom är så coola att man bara vill dö ibland..

haha va ju sjukt trött (A)

2010-02-13 | 16:51:12
URL: http://madelenberg.blogg.se/
Postat av: hahaha lol jag :P

2010-02-14 | 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: