2010-04-04
20:09:22

VÅRENERGI

Jag fick energi kick idag så jag fick för mig att jag skulle gå en sväng i det fina vädret. Jag gick nog lite vilse kan man säga för att jag var ute i TVÅ TIMMAR jag kom till en skit stor vatten pöl, den var verkligen enorm jätte djup, och man kunde inte hoppa över den. Så jag skulle försöka gå på sidan av den, då var den ju såklart fetaste diket under snön så halva mitt ben blev genom blött. Man ba jo hej!! Nu kommer jag seriöst inte kunna gå imorn.

På onsdag ska jag och Madde till sthlm, vi ska gå på stan och sen träffa några kompisar blir nog as kul:D
Postat av: Matilda

sv, folk på bilddagboken ..<3

2010-04-04 | 20:15:25
URL: http://bbabeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: