2010-04-02
10:48:41

UTANDATOR

Hej kära läsare, nu har jag inte suttit vid datorn sen i fredags. Eller ja, jag har inte suttit något hemma iaf, det är därför jag inte har bloggat något.

I måndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

I tisdags åkte jag med moa till västerås för att hon skulle köpa en skinn jacka men den fanns tyvärr inte kvar. Men vi hade as kul ändå! Hahaha puss på dig älskling! Ni kan kolla på bilder från den dagen på hennes blogg -----> HÄR! <-----

I onsdags var jag hemma hos ida med kajsa, vi hade jätte mys, gick en väg som det var fullt med kattbajs på och  vi satt och snackade och sånt!

I torsdags efter skolan åkte jag, marcus och bobbo hem till bobbo då kollade vi tågtider sen åkte vi till västerås först donkade vi. Sen gick vi typ bara runt och sen kollade vi på The Bounty Hunter. Den var rätt rolig :D Sen gick vi hem till marcus pappa och va där ett tag sen följde de mig till bussen, sen slut på den dagen typ :))

I dag vet jag inte vad jag ska hitta på, i kväll ska vi iaf äta påskmiddag. Just ja, jag tror jag ska cykla till konsum och köpa katt mat idag, det är ju fint väder! Haha men vi får se hur det blir med den saken. PUSS
Postat av: m

puss på dig min bästaste!<3



konsum btw :o?

2010-04-04 | 21:22:28
URL: http://mgraflund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: