2010-04-02
13:18:00

PÅSKLOV

Vad ska ni göra på lovet läsare? ♥
Jag har inga planer än, eller jo tre stycken, vara med Ida och Kajsa, åka till Stockholm med Madde och träffa "R" och va med moa :D

Btw, så har jag fått prao plats på Akropolis i sala vecka 16, pappa håller på att lära mig en massa grejer, som hur man bär fyra tallrikar, hur man serverar och sånt. Han har varit servitris för länge sen på Gröna jägaren i stockholm, mamma var det också. =) Jag hoppas jag kan fixa extra jobb där typ i sommar eller på helger, så jag ska jobba arslet av mig vecka 16! :D

spotify, där har ni en ny lista jag gjorde häromdagen, det är min musik löv it.


hittade bilden på http://stockholmstreetstyle.feber.se/ , heelsen var as coola tycker jag!

Tokyo Drift - Teriyaki Boyz

Try Sleeping With A Broken Heart - Alicia Keys

Soul ShakeDown Party - Bob Marley and The Wailers


Crush ft. Warren D - Ray J

La La La Boom - Tyga

Bring It On - Daddy Yankee, Akon

Snuff - Slipknot

Mad - Ne-Yo

Boyfriends Hate Me - Space Cowboy

Neighbors Know My Name - Trey Songz





Bianca Balti är dagens finaste!
Postat av: e

vad är de för ful facebook sak? ;o

2010-04-03 | 13:55:41
Postat av: Solvei

"den fula facebook" saken är en länk till min facebook, klicka på den så förstår nog du också :)

2010-04-03 | 14:53:54
URL: http://solvei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: