2010-04-05
01:22:28

MYLIFE

ska bara skriva hur mitt liv kommer att se ut de följande 10-15 åren innan jag går och lägger mig. undra om det kommer bli såhär haha

först ska jag gå ut grundskolan med skapliga betyg, efter nian flyttar jag till min faster i mexico och bor där ett halvår eller nåt, pluggar spanska där och jobbar som foto assistent åt min faster. (hehe)  sen kommer jag tillbaka till sverige och jobbar som servitris i ett halv år, sedan ska jag gå gymnasiet. antingen i sverige eller i nåt annat land. efter gymnasiet ska jag jobba som servitris i jätte många olika länder, eftersom att servitris kan man ju jobba i vilket land som helst i. (tro inte att servitris är mitt dröm jobb) under resan har jag förhoppningsvis fått ihop det med en brun snygg kille med brunt lockigt hår, typ en italienare eller spanjor. när min resa är slut så har jag flyttat ihop hos den här mannen och vi ska ha ett jätte stort brölopp där alla mina släktingar och vänner i sverige kommer på. (jag kommer alltså bo utomlands) vi ska ha två varsina jobb och spara jätte mycket av våra pengar för att sedan köpa en jätte flådig villa som våra tre barn kan växa upp i. sen ska vi starta familjeföretag. AH TYP SÅ VA?!

Anledningen till att jag inte ska börja gymnasiet direkt efter nian är att jag inte vet vad jag vill jobba med resten av mitt liv. jag är ju liksom bara femton, hur ska jag kunna veta redan nu vad jag vill jobba med livet ut? nej jag tar ett sabbats år så jag får tänka lite mera istället.
Postat av: Julia

sv: tack solvei :)

haha men den bara kom (a)

2010-04-05 | 11:59:25
URL: http://juliaano.blogg.se/
Postat av: fläny bänäny

sv: kul :D tack för tipset!

nej jag bor i gävle :)

2010-04-05 | 15:50:17
URL: http://flanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: