2010-04-13
17:59:19

MINLILLAINCIDENTPÅBUSSEN

Igår va jag till sala med bobbsen, jag gjorde fetaste tabben på bussen dit.. Bussen var proppfull så jag fick lov att stå upp och sen skulle jag gå till Jasmine och då råkade jag komma åt Stopp knappen så chauffören stannade vid nästa hållplats. Ingen gick av. Chauffören blev as arg och skrek
"Den som tryckte på knappen får hoppa av! Jävlas ni med mig så jävlas jag tillbaka!"

Hon trodde nog att det var någon som hade tryckt på knappen med flit, men så var'e ju icke. Så då stod vi där i några minuter sen så gick morgan och sa att det var en (jag) som hade råkat komma åt knappen då taggade hon till och blev arg på han så han fick hoppa av bussen.. Skysst chaffis det där alltså. Inte mitt fel att de har små bussar!?!!! Hard-Life-of-Solvei säger jag bara.

Först träffade vi lite folk sen gick vi och fikade med My, Carro John och Danne. Sen gick vi en promenad i det fina vädret, helt underbart väder ute alltså! Sen gick jag och bobbo till Sala Sol och hämtade Kajsa och Jasmine sen åkte jag hem med de, tack för en trevlig dag! (a)



Maja, Lukas, Solvei och Lina!


Jag 2006!


Mamma och Jag ♥


Det ser ut som att Knut har snor i håret.


Jag och Maja


Knutte softar!!!
Postat av: mmm

sötaa bilder solis <3

2010-04-14 | 18:39:39
URL: http://mgraflund.blogg.se/
Postat av: Jeanette Wassberg

Vilken idiot till busschaufför! Hon borde bli anmäld till hennes chef! grrrr

2010-04-15 | 11:44:57
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: