2010-04-06
16:17:57

JAGSKATILLSPANIENISOMMAR

--igår  kväll åkte jag till moa-toa chillade lite, sen kom Douglas och Marcus på ett kort besök. Min och moas kväll var nog den sämsta. allt som hände, på typ tio minuter. Ah men det var iallafall trevligt med moas sällskap som vanligt! :)

Idag mötte jag upp Julia H på stan och så gick vi runt och snackade lite sen träffade vi kajsa och den andra julia,
mkt trevligt i think! :D

Jag kan slänga upp lite oredigerade bilder nu bara för jag känner för det.
Sen ska jag duscha och smörja in mig med brun-utan-sol sen ska jag dra till Madde och sova där och imorn då jävlar blire sthlm! :D



haha


den bilden var inte från idag men ändå!


douglas!!


köpte det här idag: cleansing gel från Nivea, diamond gloss (man får blankare hår) från Nivea, kinder maxi från Lidl(!!), Brownsing powder från HM, sminkborste från HM, brustabbletter från Lidl(haha), brun-utan-sol från Loreal.
Postat av: m

alltid lika bäst du och jag :*

2010-04-07 | 00:06:04
URL: http://mgraflund.blogg.se/
Postat av: matilda p

doggis har sexiga byxor!

2010-04-09 | 20:02:00
Postat av: (olga)

så jävla ful du är!

2010-04-26 | 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: