2010-04-27
16:33:05

idag-har-jag-inlägg

Hej blogg! Igår hade jag mkt trevligt, cyklade till moa, nästan bara en mil dit så varför inte liksom? När jag kom till cetty åkte madde s, matilda och julia förbi på deras moppar så vi gick in på valvet och köpte glass, och jag köpte cola och chips till mig och moa. Sen skjutsade julle mig till moa, och vi två var för det mesta med Hampus och morgan, kollade på film, hoppade studsmatta och åkte moppe på ♥åkern♥. Sen skulle M och H iväg på klassfest i sätrabrunn mitt i natten och under tiden så la vi ut massa kuddar och täcke på en madrass på altanen och typ satt där och drack o'boy och pratade, och sov! Jätte gosigt. Sen kom killarna tillbaka och då kollade vi film sen sov vi :)
Juste vi va lite med matilda, robin och julia också :D

idag tar jag bara det lugnt, laddar inför skolan imorn haha (k)
Postat av: m

awsome min sol! jag älskar dig :*

2010-04-28 | 20:25:45
URL: http://mgraflund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: