2010-04-08
18:00:54

ستوكهولم

Igår vaknade jag av att madde sa "Solvei, klockan är åtta. Vi måste gå upp nu. Och jag måste hinna platta håret!"
Vi hade försovigt oss en aning så vi hade bara en halvtimme på oss att hinna till bussen. Men det gick ju! buss till sala-tåg till västerås-tåg till stockholm. När vi kom fram till stockholm började vi med att gå på stan ett tag sen käkade vi kebab. Jag köpte det här:

Sen gick vi till Gallerian och köpte glass, då kom Robban dit med hans kompis. Sen sprang de och gömde sig så skickade de sms till madde "Vi ser er" haha vi kollade runt överallt men såg inte dem, då kom jag på att de var där uppe haha så då gick vi dit. Ah och bla bla sen tog vi t-banan hem till Robban och chillade där ett tag sen hämtade vi hans syster på dagis sen åkte vi ner på stan igen för att de skulle hämta ut bio biljetter sen till centralen och sen hem. Jag tycker dagen var jätte lyckad, jag och madde somnade klockan elva haha trötta!



fix på tåget

hemma hos robban

haha ja vad ska man säga?

dom sa att vi var pinsamma, men vad tycker ni om det här dådå

jag på tåget hem :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: