2009-10-25
18:59:56

Solvei bloggar och Ebba drygar

Ebba är en tjej som jag lärde känna för cirka ett eller två år sen, hon provade att gå med i mitt handbolls lag. Först trodde jag att hon var en bitch för att jag hade bara sett henne ngra gånger innan typ när vi mötte varran i fotboll :P men asså tro inget sånt om henne för hon är världens snällaste! :D jaja vart va vi? Ebba är lika gammal som mig och hon är asa kul :D Världens bästa Ebba <3 Stockholms-Solvei = SÅ SANT!



Jaja, snart ska vi äta pizza och sen ska vi köpa godis, vi hörs! :D

Postat av: ebba

hahaha så sant vejjan!

jag älskar dig sötnosen (k)

2009-10-25 | 19:17:04
URL: http://ebbafalk.blogg.se/
Postat av: karin erlandson

snygga brillor ^^

2009-10-28 | 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: