2009-10-29
18:50:52

My day in Västerås!

Hej, ledsen för dålig uppdadering på senaste tiden men jag har inte gjort så mycket så har inte orkat skriva :)
Idag gick jag upp vi nio tiden (duktig) sen duschade jag och fixde mig sen kom Bobbos mamma och hämtade mig så åkte vi till Bobbo sen tog vi två tåget till Västerås vi va med sötungen Sofia där också vi gick bara runt på stan och mös! Vi åt en varsin "tutt bakelse". Sen på tåget på vägen hem satt vi med Danne också.
Jag köpte:
Mössa
Vantar
Glasögon, ni vet såna där som alla har nu!
Fransk manikyr penna från Kicks (asbra)
Sen tror jag inte att det var nåt mera jag köpte rätt så mycket när jag var där tidigare i veckan också :P
Det kommer lite bilder snart när den andra datorn har defragmenteras klart (om cirka 2 timmar 39 minuter och 35 sekunder)
Du kommer alltid finnas i mina tankar, du är alltid med mig det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Som såna små saker man behöver en sån som just dig för mamma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: