2009-10-30
16:04:33

mina favvo bloggar

Här kommer lite bloggar jag brukar läsa dagligen :)

LISAPLACE - en blogg som handlar om en skit söt tjej som bloggar om mode foto och hennes vardag!


MICROMISS - i den här bloggen bloggar en tjej om smink, och jätte bra tips. hon är make-up artist och vann pris för årets blogstar på blogawards 09!


KISSIE - hehe ah det här är en tjej som spelar rollfiguren "kissie" i hennes blogg, och som får folk att gå på att hon verkligen lever ett liv som en barbie och photoshopar sina bilder as dåligt för att synas bättre och att folk ska snacka mera om henne. det är as kul när folk verkligen tror att hon är kissie på riktigt tycker jag =)


RABIH - ja alla vet väl vem Rabih e? han har börjar med v inlägg nu också SWEEEEET♥


Sen läser jag såklart alla mina kompisars bloggar också hehe kommentera om ni vill vara med i det här inlägget!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EBBA - älsklingens blogg!



Postat av: ebba

HATA RABIH

jag vill va med :D

2009-10-30 | 16:41:08
URL: http://ebbafalk.blogg.se/
Postat av: Elvira

åh, rabih så himlans söt

vi vill vara med(a)?

2009-10-31 | 00:56:45
URL: http://vifyraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: