2009-10-10
19:08:45

pappa-dotter-dag!

hejsan hejsan det var ett tag sen!
igår var jag i borlänge med pappsen, vi fick motorstopp en bit utanför borlänge så vi fick gå till OK Q8! yeah, sen rusade vi till kupolen och köpte lite grejs till Maja och sen gick vi till BioPalatset och bokade biljetter till Flickan som lekte med elden sen gick vi på thai restaurang.
Inne på Kuppan såg pappa ut som en turist/bortkommen gubbe när han höll i Majas önskelista och stannade mitt i allt och ba: hon ville ha en väska ska vi gå in här? "Indiska" Jag ba: pappa du ser ut som en tönt, kom så drar vi till HM!
Juste jag hade magknip hela dagen igår också not good at all. Maja hade ju fest igår så det sov massa folk here och nu är det ngra släktingar på besök också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: