2009-10-13
20:36:55

jävla ekeby-barn :-D

Heeejsan vänner! xd
Idag vaknade jag halv 8, satt och fixade håret en halvtimme så jag och mina syskon kom försent till bussen as usuall. Fabulous life of Solvei liksom! I skolan drog vi till sala direkt idag igen, ååh det är så himla pinssamt att gå med klassen i stan... Vi gick först till brandstationen, frös som en gnu och det var tråkigt så Kajsa och Bobbo stog och juckade mig varm.. Sen gick killarna till UM och då gick vi lite på stan sen gick vi också dit.. Kajsa har fickorna fulla med kondomer nu såatte go for it! ;) Och sen möte vi upp killarna på verona, fast vi drog direkt till liljas och åt med Danne, ebba, myS och natta. Tträffade Sofia W ett litet tag också! Mkt trevligt! Sen så åkte kajsa och julle hem, dom skulle plugga.. lixom hello pluggisar! Jag följde med ekebybarnen och va med på deras lektioner tills klockan tre, så tog jag bussen hem. Satt i färnbo och drack kaffe latte på Valvet jäte länge för jag väntade på pappa. Jag hade utvecklingssamtal idag också.. hehe.
PUSS PÅ ER ÄLSKLINGAR LOVE YA'ALL! <3
Postat av: ebba

du är bäst!

2009-10-13 | 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: