2009-11-15
20:37:38

SWINEFLU


stackars unge! ):

Jag ska inte ta vaccinet mot svininfluensan, för det är nämligen så att jag inte FÅR göra det för far min. För att flera i min släkt hade cancer så då kan jag också få det så det är extra viktigt att jag är försiktig med cancer framkallande grejer typ. Det är ju kvicksilver i vaccinet, visst det är inte mycket alls men lixom varför tror ni att dom slutade med att ha kvicksilver i vaccin en gång i tiden?

Hur sprids den egentligen?

Jag tror att den sprid t ex. om nån nyser i handen och sen slickar en annan person på din hand, och sen så smittas det genom luften och bakterier man tar på, fast det är nog inte så jätte farligt om man tar på t ex. en trappstång det är nog mera om man slickar på den eller om man har tagit på den och sen gnuggar sig i ansiktet och stoppar händerna i munnen ah ni fattar? Svininfluensan är ju en lunginfluensa.

Jag ska köpa en liten flaska som det är sån där vätska i som dödar bakterier som man har på händerna, jag tvättar händerna fleeeeeera gånger om dagen. Jag tycker att det är riktigt läskigt med svininfluensan. Men eftersom att alla mina nära och kära har tagit vaccinet är det mindre chans att jag blir smittad.


Postat av: Renée

äcklig unge :o ba slickar på grisen ;s

x'd

2009-11-22 | 19:55:53
URL: http://rrrenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: