2009-11-22
20:08:09

SALAHF

Jag spelar ju handboll men mitt lag har lagt ner pga att våra tränare slutade för att en av dom blev gravid o en flyttade osv.. Så vi handbolls tjejer i "laget" är verkligen jätte ledsna över det vi saknar det ju super duper mycket!! Så nu tycker jag att alla ska gå in på SALA HF's HEMSIDA och skriva i gästboken som jag har gjort och klaga! ni kan ju läsa vad jag har skrivit men jag kan skriva det här i bloggen också ;)

VI VILL HA f94-95 tillbaka! alla är jätte deprimerade.. nån i hela damlaget borde kunna träna oss tycker man ju faktist?! för dom hade det ju också svårt med tränare och sånt när dom va i våran ålder så då vet dom ju hur det känns så dom borde stå på sig lite bättre.. SATSA MERA PÅ f95-94, ANNARS BLIR DET JU INGET DAMLAG FÖR SALA HF OCH FÖRENINGEN KOMMER ATT DÖ UT! :(
kram solvei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: