2009-11-01
11:35:34

Massage

Igår när jag kom hem från ebba så åkte vi till mammas grav och tände ljus för henne. Sen bjöd morfar mig och maja på pizza. Sen när jag kom hem fick jag massage av linda och jag somnade då efter och då va klockan ungefär 17.30 när jag somnade. Sen sov jag typ på massage bänken i två timmar tills maja kom och väckte mig den dryga jäveln... Iaf då gick jag upp till min stora säng och sov där till halv elva i morse.... Fatta att jag sov 17 TIMMAR inatt helt sjukt, OCH FATTA VILKEN DÅLIG SKÖRD DET BLEV PÅ FV! :( men jag har typ inte sovit nåt på hela lovet så det behövdes nog! Nu ska jag massera maja sen ska jag kolla lite TV sen ska jag ut och jogga!

puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: