2009-11-19
18:18:48

LITELATE!

Hejsan i tisdags va med med Danne och my. Vi gick till ebba och nördade lite där, Danne spelade gitarr jätte duktig! (a) Sen igår va jag med Jasmine, vi är tränare till ett gäng små dryga djävlar på torsdagar och då brukar vi leka lekar och hålla på. Jag visste inte att dom var så fucking dryga så jag sa till dom i början; va så olydiga ni bara kan så får ni tårta, vilket jävla mistake säger jag bara haha! Idag har jag haft två prov i omprovs stugan eller vad det heter.. Vi ska dra ner på prov för min del för jag kan inte tänka på alla prov jag glömmer hela tiden allting. Så jag ska ha möte med min mentor snart tror jag great! Idag har jag inte gjort så speciellt mycket jag och My försöker planera vem vi ska sova hos imorn im längtar! Jag säger imorn vad jag gjort! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: